Brza isporuka

Premium oprema

30-dana proces povratka

Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: dunkshopbeograd@gmail.com.

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 0645020970. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate na 0645020970.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na 0645020970 ili dunkshopbeograd@gmail.com

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke: Broj Vašeg računa-otpremnice Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate Opis problema koji imate

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe snosi kupac.