Brza isporuka

Premium oprema

30 dana rok za povrat

Pre pristupanja online trgovini, a shodno članu 12. Zakona o zaštiti potrošača, Trgovac MILOŠ SAVIĆ PR MALOPRODAJA SPORTSKE OPREME DUNK SHOP BEOGRAD (u daljem tekstu: Dunk Shop), Matični broj: 64326210, PIB: 109643955, obaveštava kupce o zakonom propisanim bitnim elementima ugovora na daljinu.

1. OSNOVNA OBELEŽJA ROBE I USLUGE

Dunk Shop predstavlja košarkom zaluđenu organizaciju koja u zajednicama svakodnevno širi i promoviše košarku i sportski način života. Povezujemo sve ljubitelje košarke i pomažemo im kako bi zajednički ostvarili ciljeve u sportu koji volimo. U našoj ponudi nudimo veliki izbor brendova košarkaške opreme. Dunk Shop je duboko povezan i svakodnevno sarađuje sa prvoklasnim profesionalnim igračima i ekipama (muškim i ženskim) u Austriji, Nemačkoj, Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Rumuniji.

2. POSLOVNI PODACI O PRODAVCU

Dunk Shop (www.dunkshop.rs) je internet stranica čiji je vlasnik sledeći privredni subjekt:

  • Poslovno ime: MILOŠ SAVIĆ PR MALOPRODAJA SPORTSKE OPREME DUNK SHOP BEOGRAD
  • Sedište: Beograd – Savski venac, ul. Bulevar Vudroa Vilsona 12/2, Republika Srbija
  • Matični broj: 64326210
  • PIB: 109643955
  • Pretežna delatnost subjekta: 4764 – Trgovina na malo sportskom opremom u specijalizovanim prodavnicama
  • Kontakt: info@dunkshop.rs
Član 5. stav 1. tačka 8. Zakona o zaštiti potrošača propisuje da je ugovor na daljinu ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja.

Posetom ili kupovinom na internet sajtu i/ili prodavnici https://dunkshop.rs/ prihvatate objavljene uslove korišćenja.

Dunk Shop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave potrošačima ili trećim licima, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici internet sajta.

Internet sajt www.dunkshop.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača, kao i svim ostalim važećim propisima u Republici Srbiji. Roba koja se prodaje putem internet sajta www.dunkshop.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji.

3. PRODAJNA CENA I NAČIN OBRAČUNAVANJA PRODAJNE CENE

Ispod svakog proizvoda iz asortimana Trgovca naznačena je cena proizvoda, koja je izražena bez obračunatih troškova dostave, a koja cena troškova dostave će biti obračunata u ukupnom iznosu prilikom samog plaćanja

Kada pronađete proizvod iz određene kategorije koji želite da kupite, izaberite dugme “Dodaj u korpu”. Prethodno je potrebno da izaberete broj (veličinu) proizvoda - patika koji poručujete, kao i ukupan broj artikala. Selekcijom broja patika odnosno artikala potvrđuje se da Trgovac ima traženi artikal na stanju.

Kada ste završili sa dodavanjem proizvoda u korpu i izabrane proizvode želite da poručite putem online kupovine, bićete preusmereni na novi prozor pod nazivom “Poručivanje”. U slučaju da se predomislite u vezi nekog od proizvoda, proizvod možete izbaciti iz korpe klikom na dugme “x” koje se nalazi u okviru porudžbenice, kada će vam izaći prozor sa nazivom “Korpa je prazna”.

Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke - U ovom obaveznom koraku online kupovine neophodno je opredeliti se da li će isporuka traženog artikla biti realizovana preuzimanjem u radnji (TC Galerija BW) ili putem pošte. U oba slučaja potrebno je navesti podatke o naručiocu i to: ime i prezime, email adresa (na koju će stići potvrda o poručenoj robi), adresa naručioca, adresu na kojoj će paket biti isporučen i broj telefona. Ukoliko adresa za plaćanje i isporuku nije ista, potrebno je popuniti podatke o navedenom (ime i prezime, adresa naručioca, adresu na kojoj će paket biti isporučen i broj telefona).

U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja Vaše pošiljke i/ili sporije isporuke, za koju nije odgovoran Prodavac, imajući u vidu da raspolaže podacima za isporuku koje dostave sami Kupci.

Mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.dunkshop.rs.

4. NAČIN PLAĆANJA, NAČIN I ROK ISPORUKE

Proizvode koje ste naručili i želite da kupite putem online prodavnice možete da platite pouzećem ili platnom karticom.

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje porudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. U tom slučaju, plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Suma koju plaćate jednaka je zbiru vrednosti porudžbenice i troškova isporuke kurirske službe.

Narudžbinu možete platiti koristeći sledeće metode plaćanja: MasterCard, Visa, American Express, Dina platne kartice. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Prodavca koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Napominjemo da podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju otkaza narudžbine, povraćaj naplaćenih sredstava Korisniku se vrši isključivo preko MasterCard, Visa, American Express i DINA metoda plaćanja, odnosno isključivo na račun platne kartice storniranjem originalne transakcije.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DUNK SHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko MasterCard, Visa, American Express i DINA metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Obaveštavamo korisnike online kupovine da prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI Sistema i da sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica banke Prodavca, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Izjava o konverziji - Sva plaćanja biće izvršena u državnoj valuti Republike Srbije – dinarskoj valuti (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Pre nego što potvrdite porudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje. Ukoliko se slažete sa njom izaberite opciju “Prihvatam i pročitao sam Uslove kupovine i razumeo politiku privatnosti i korišćenja kolačića” a zatim izabrati opciju “Potvrdi i završi kupovinu” čime je ona kreirana. Po prijemu maila od prodavca da je roba dostupna, smatra se da je porudžbina potvrđena.

Izdati fiskalni račun prodavca predstavlja dokaz zaključenog Ugovora na daljinu između prodavca i kupca i smatra se da je isti zaključen potvrdom porudžbine od strane prodavca.

Dostavu pošiljki vrši kurirska služba Post Express ili druga firma registrovana za slanje pošiljki i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i oni za porudžbine vrednosti do 10.000,00 dinara padaju na teret kupca, a za porudžbine vrednosti od preko 10.001,00 dinara padaju na teret Prodavca. Kupac plaća samo proviziju banke za uplatu na naš tekući račun. Uobičajeni rok za isporuku porudžbina je 3 radna dana (u zavisnosti od praznika i perioda povećanog obima posla kurirske službe), s tim da rok ne može biti duži od 30 dana od dana poručivanja. Kuriri pošiljke donose na Vašu adresu u periodu od 8-19h, o čemu Vas prethodno obaveštavaju putem SMS poruke. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pošiljku možete podići u najbližoj pošti u roku od 5 radnih dana, sa ličnom kartom osobe na koju glasi pošiljka.

Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa Ugovorom i ovim Uslovima korišćenja. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

5. SAOBRAZNOST ROBE I NEDOSTACI

Kada preuzmete robu, pregledajte robu i proverite njenu saobraznost sa naručenom, i istaknite postojanje vidljivih nedostataka koji se mogu uočiti pregledom, odmah odnosno bez odlaganja.

Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u opštem roku od 2 (dve) godine od predaje stvari, s tim što se pretpostavlja da su nedostaci postojali u momentu prelaska rizika na kupca, ako se pokažu u roku kraćem od šest meseci od dana prijema robe, čime se ne isključuje pravo prodavca da dokazuje suprotno.

Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu, ovlašćenom licu kurirske službe ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime, po njegovom nalogu.

Kupac se obavezuje da za robu koje je predmet porudžbine isplati Prodavcu iznos u skladu sa računom ili otpremnicom.

Ukoliko je iznos cene koja je istakntuta na internet platformi odnosno na predračunu Prodavca različita u odnosu na cenu koja se navodi na fiskalnom računu Prodavca (koja razlika može nastati usled softverske greške), važiće ona cena koja se navodi na fiskalnom računu Prodavca.

U slučaju postojanja nedostataka za koje prodavac odgovara, na prava kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača, osim ako je u skladu sa istim zakonom ugovoreno drugačije.

6. REKLAMACIJE

Potrošač ima pravo reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, te može izjaviti reklamaciju i zbog svih drugih nedostataka.

Reklamaciju kupac može izjaviti:

  • Usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili pisanim putem na adresu sedišta Prodavca;
  • Elektronskim putem na mail adresu: info@dunkshop.rs, uz obaveznu dostavu dokaza o kupovini proizvoda (fiskalni račun, fakturu, otpremnicu) koji se reklamira.
  • Elektronskim putem ćemo Vam potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u Evidenciji primljenih reklamacija Prodavca.

    Odgovor na reklamaciju ćete dobiti pisanim ili elektronskim putem bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju ili ne, kratko obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje po reklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

    Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite artikal koji je predmet reklamacije, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

    Potrošač je u skladu sa članom 55. stavom 10. Zakona o zaštiti potrošača, dužan da se izjasni na Odgovor Prodavca i to u roku od 3 (tri) dana počev od dana prijema odgovora Prodavca, dostavljanjem odgovora na e-mail adresu info@dunkshop.rs ili preporučenom pošiljkom na adresu prodavca. Ukoliko se potrošač ne izjasni u napred navedenom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca za rešavanje potrošačkog spora.

    POVRAT KUPLJENE ROBE: Troškove vraćanja robe i novca kupac snosi samostalno, osim u slučajevima kada dobije proizvod sa nedostatkom ili pogrešan proizvod. Kupac je obavezan da proveri sastav paketa pre preuzimanja robe od kurirske službe. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju. U suprotnom, Prodavac neće primiti povrat robe.

    ODUSTANAK OD UGOVORA: Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora na daljinu - odustajanje od ugovora, bez obzira na razloge, u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je roba dospela u njegovu državinu ili državinu lica koje je kupac ovlastio za prijem robe. Na našem sajtu nalazi se Obrazac za odustajanje od kupovine. U slučaju odustanka, dužni ste da vratite primljenu robu bez oštećenja i tragova korišćenja, bez drugih obaveza povodom raskida ugovora, osim snošenja samih troškova vraćanja. Mi ćemo Vam vratiti primljeni novac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana raskida ugovora. Izjava kojom potrošač odustaje od ugovora proizvodi pravno dejstvo ako je data u pisanoj formi, u vidu uredno popunjene Izjave o odustajanju od Ugovora. Odustankom od ugovora prestaju obaveze ugovornih strana da izvrše odnosno zaključe ugovor.

    ZAMENA ARTIKALA: Kupac može da zatraži zamenu artikala u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene roba se, zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac. Obrazac za zamenu mora popuniti sam potrošač, a obrazac će dostaviti Prodavac po pozivu potrošača za zamenu artikla. U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu. Artikal za koji se vrši zamena, mora imati istu ili veću vrednost od artikla koji se menja, uz doplatu.

    7. VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

    U skladu sa članovima 55. i 151. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) obaveštavamo kupce da imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred Telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova u okviru Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine.

    Postupak pred telom može da pokrene Potrošač predlogom samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor i ne nakon isteka roka od 1 (jedne) godine od dana podnošenja reklamacije.

    Kao Prodavac smo po Zakonu dužni da učestvujemo u postupku za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

    Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.).

    8. POLITIKA PRIVATNOSTI

    DUNK SHOP se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca koji pristupaju online prodavnici. Prikupljamo samo osnovne i nužne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje rada u DUNK SHOP. Svi zaposleni Internet prodavnice odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti i načela zašite podataka o ličnosti kupaca odnosno korisnika. Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Navedene podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

    Celokupan sadržaj prikazan na ovom sajtu je isključivo vlasništvo Dunk Shop i ne može se koristiti bez prethodne pisane saglasnosti ovlašćenog lica Dunk Shop-a.

    Za sve nedoumice vezane za ostvarivanje prava o zaštiti podataka o ličnosti možete nam se obratiti slanjem maila na info@dunkshop.rs ili pisanim putem na adresu sedišta: ul. Bulevar Vudroa Vilsona br. 12/2, Beograd - TC Galerija.